Gyakori kérdések


Érdeklődés a szolgáltatás iránt

- Még nem vagyok ügyfél, de érdeklődöm a szolgáltatás iránt. Mi a teendő?
Amennyiben még nem ügyfelünk, de érdeklődik a szolgáltatásunk iránt, küldje meg e-mail címét vagy telefonszámát és mi megkeressük.
Kérjük, az adatokat pontosan töltse ki, a félreértések elkerülése végett.

- Ha közvetlenül szeretne velünk kapcsolatba lépni, a Kapcsolat menüpont alatt megtalálhatja
elérhetőségeinket.



Lehetséges működési problémák elhárítása

Miért nem működik a készülék?

Nincs a konnektorban áram:
- Ellenőrizze egy másik elektromos készülékkel a konnektort.

A készülék nincs bedugva:
- Csatlakoztassa a készüléket az elektromos hálózathoz.

Ellenőrizze a víz kieresztő csöveket:
- Dugulás-mentesnek kell lenniük.

Ellenőrizze, hogy a ballon kiürült -e, ha igen cseréljen ballont.

Balloncsere (teljesen leürült berendezés) és gép esetén:
- Nyissa meg először a meleg vizes csapot mindaddig, amíg levegőmentesen folyik a
meleg vizes csapból a víz.
- Ha már a meleg vizes csapból levegőmentesen folyik a víz, akkor a hideg vizes csapot is
nyissa meg addig, amíg a víz nem folyik levegőmentesen.

Balloncsere után, ha a fent leírt légtelenítési lejárások bármelyike nem sikeres, akkor a ballont 2-szer 3-szor meg kell nyomni, hogy a beszorult levegő távozhasson a csövekből.

Hogyan lehetne hidegebb a víz?

Ellenőrizze a készülék elhelyezését, gondoskodjon a helyes elhelyezés kiválasztásáról az alábbiak szerint:
- A készülék ne legyen túl közel fűtőberendezésekhez.
- A készüléket ne érje közvetlen napsugárzás.
- A készüléket ne tegye túl közel a falhoz, hagyjon elegendő szellőzési helyet a
készülék hátsó része és a fal között.

Egyszerre vagy rövid időn belül nagy mennyiségű ( 3 liternél több) vizet vételezett a berendezésből:
- A ballonból a berendezés belső tartályába kerülő víz lehűtése 20 perc alatt történik meg,
ezt követően, megint tud hideg vizet venni.

Csak langyos a meleg víz, mit kellene tenni, hogy forró legyen?

Ellenőrizze, hogy a fűtés kapcsoló bekapcsolt állapotban van-e?
- Ha nincs, akkor kapcsolja be a kapcsolót.
- Ha a helyiség hőmérséklete túl alacsony előfordulhat ilyen. Ideális hőmérséklet 20-26 C-fok.

Nagyon hangos a gép, mit csináljak?

A készülék egyenetlen talajon áll:
- Helyezze szilárd, sík felületre.

Valamilyen tárgy hozzáér a készülék hátoldalához:
- Távolítsa el az érintkező tárgyat.

A készülékben lévő CO2 palack elmozdult:
- Áramtalanítsa a készüléket.
- Vegye le a berendezés oldal ajtaját, előlapját és
ellenőrizze a CO2 palack elhelyezését.

Elől folyik a gép. Milyen gyakran kell a kis tálcát üríteni?

Naponta akár többször is szükségessé válhat a csepptálca ürítése.

Miért folyhat a szódavíz a gépbe?
Előfordulhat, hogy a szódakifolyócső elmozdult, ilyenkor kézzel a helyére kell illeszteni.

Nem jön szóda a gépből. Mi lehet az oka?

Ellenőrizni kell, hogy a CO2 tartály kiürült-e.

A készülékben lévő CO2 palack töltöttségének ellenőrzése:
- Áramtalanítsa a készüléket.
- Vegye le a berendezés oldalajtaját, vagy előlapját és ellenőrizze mozgatás mellett a CO2 tartály
töltöttségét.
- Ha van a palackon nyomásszabályzó, azon is ellenőrizheti, kifogyott-e a palack.

Egyéb problémám van a vízadagolóval.

Egyéb probléma esetén, kérjük hívja szerviz szolgáltatásunkat a +36 30 686 9164